top of page
Caută

04. Brandingul de retail

Actualizată în: 30 iun. 2021

Să aruncăm o privire la un exemplu de ultimă generație de branding de retail, văzut la o marca canadiană de îmbrăcăminte sport Reigning Champ. Brandul minimalist subliniază pe site-ul lor web, „Procesul nostru este ghidat de principiile noastre: Respect pentru detalii. Simplitate ”. Și la fel ca tonurile neutre (doar negru, gri și bleumarin) ale liniei lor de îmbrăcăminte, magazinul imită aceeași moderare.


Locațiile magazinului lor sunt impecabil de curate, luminoase și pun hainele în evidenta. Brandul canadian și-a deschis recent primul magazin emblematic în Los Angeles, cu elemente notabile de design, cum ar fi rafturile mobile pentru îmbrăcăminte situate de-a lungul șinelor cu roți. Împreună cu podele curate din beton și pereții lor cu faianță albă, magazinul emană rafinament evocând în același timp spiritul unei săli de sport.


Acesta este un exemplu perfect al modului în care fiecare aspect al experienței de branding de retail poate influența consumatorii în timp ce reprezintă în mod holistic marca până la ultimul detaliu.


vezi tot articolul







51 afișări0 comentarii
bottom of page