Caută
  • Andrei Neboisa

Cum să vă pregătiți pagina de destinație de Black Friday pentru a obține vânzări



Este greu de crezut că lansarea neoficială a sezonului de cumpărături a ajuns deja la noi. Așa este, în doar două săptămâni scurte, mulți consumatori se vor scufunda direct în cea mai mare zi de cumpărături cu reduceri din an: Black Friday.


Pentru comercianții cu amănuntul, ziua mult așteptată merită așteptată! Dar nu vă faceți griji - pentru cei cu un magazin online, puteți obține și o bucată din această plăcintă atât de delicioasă.


O pagină de destinație sau LP este similară cu un site web, dar scopul său este diferit. O pagină de destinație este creată special pentru a-i determina pe vizitatori să finalizeze o anumită acțiune, de exemplu, efectuând o achiziție online.


Acum, aruncăm o privire la modul în care o companie poate crea o pagină de destinație de Black Friday și să-și sporească vânzările.



Păstrați mesajul simplu


Ca și în cazul tuturor paginilor de destinație, ar trebui să existe un singur mesaj clar, simplu. Proiectarea paginii și textul ar trebui să susțină acest mesaj, astfel încât oamenii să înțeleagă instantaneu oferta dvs. și modul în care pot opta. De exemplu, dacă doriți să vă împingeți noua linie de produse pentru sărbători, păstrați conținutul concentrat pe aceste articole și nu aglomerați pagina cu alte informații. Da, mai puțin este mai mult.


Exemple de text de Black Friday:


• Reduceri de Black Friday: 50% reducere la toate articolele


• Un eveniment exclusiv de vinerea neagră: aruncă o privire asupra noii noastre linii de produse! Spațiul este limitat!

• Găsiți cadourile de vacanță perfecte la vânzările noastre de Black Friday (online și în magazine!)


• Reduceri la vânzări de Black Friday în tot magazinul - doar o zi


• Special Black Friday: Câștigă 100 RON pentru fiecare 1000 RON pe care îl cheltuiți!

• Obțineți un cupon de 25 RON când vă înscrieți pe lista noastră de newsletter - de folosit în magazine în această Vineri Negră!


Acest text plus un îndemn la acțiune sunt tot ce aveți nevoie pentru ca LP-ul dvs. să aibă succes.




Încurajați vizitatorii să acționeze


Pentru a fi eficient, LP-ul tău de Black Friday trebuie să fie mai mult decât informativ. După ce ați făcut oferta, trebuie să specificați o acțiune pe care utilizatorii să o întreprindă. Acest îndemn la acțiune trebuie să fie imediat clar pentru vizitatori. De fapt, CTA-ul dvs. ar trebui să fie atât de evident și convingător încât utilizatorii să facă clic fără să se gândească măcar. Cu mesaje clare, cum ar fi „Cumpărați acum”, „Descărcați cuponul” sau „Înscrieți-vă pentru a vă rezerva locul”, vizitatorii dvs. vor ști ce urmează și vor fi mult mai susceptibili de a face clic.



Conectați cu atenție


În funcție de ceea ce promovați, veți dori ca CTA-urile dvs. să se conecteze la diferite locuri. Locația către care vă conectați este crucială, deoarece cu cât mai puțini pași pe care îi oferiți vizitatorului site-ului dvs., cu atât este mai probabil să convertiți utilizatorul.

Dacă promovați un nou produs online, pagina dvs. de destinație ar trebui să se conecteze direct la pagina produsului respectiv din magazinul dvs. de comerț electronic. Dacă oferiți un cupon de 25% reducere pentru utilizare în magazin, butonul CTA ar trebui să deschidă imediat un PDF pe care vizitatorii îl pot descărca și imprima. Dacă găzduiți un eveniment de Black Friday pentru un număr limitat de participanți, vizitatorii care se înscriu prin LP vor primi imediat confirmarea că s-au înregistrat cu succes.



Evidențiați valoarea adăugată


Într-o zi încărcată de cumpărături, cum ar fi Black Friday, trebuie să faceți tot posibilul pentru a evidenția beneficiile suplimentare pe care le oferiți cumpărătorilor. Cumpărătorii au nenumărate opțiuni și este treaba ta să îi convingi să cumpere de la tine. Anunțați-i ce vă diferențiază afacerea, dar nu uitați să respectați primul punct pe care l-am menționat mai sus: păstrați-l scurt și la obiect. Indiferent dacă promovați transportul gratuit, o vânzare la nivel de magazin, un nou program de recompense de loialitate sau un serviciu imbatabil, trebuie să îl comunicați direct și clar pe pagina dvs. de destinație. Faceți vizitatorii să dorească să cumpere în magazinul dvs., în primul rand.



Conduceți traficul corect către pagina dvs. de destinație


Traficul este practic linia de salvare a oricărei pagini de destinație, dar puteți face acest lucru în moduri diferite. Vechea zicală: „Trebuie să cheltuiți bani pentru a face bani”. Deși nu vom spune că este o necesitate absolută, vom spune că plata pentru clicuri pe Facebook sau Google Ads pentru a aduce trafic la pagina dvs. de destinație vă va oferi un plus important. Este o modalitate excelentă de a atrage membrii pieței dvs. țintă specifice, adică acele persoane care sunt cele mai susceptibile de a face o achiziție. Cel mai important lucru este că plătiți numai atunci când oamenii fac clic pe pagina dvs. de destinație.


Luați în considerare direcționarea cuvintelor cheie pe care piața țintă le va căuta înainte de Black Friday:


• Cele mai bune oferte de Black Friday


• Ce să cumperi de Black Friday

• Cupoane de Black Friday



Răspândiți vestea pe rețelele de socializare


La ce bun toate conturile dvs. de socializare, dacă nu puteți distribui pagina dvs. de destinație pe ele? Asigurați-vă că scrieți despre promoția dvs. de Black Friday pe toate conturile dvs. active și includeți un link către noua dvs. pagină de destinație strălucitoare. Deoarece concurența este acerbă, trebuie să fii agresiv pentru a atrage cumpărătorii! Puteți atrage vizitatori de pe Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Pinterest și multe altele.


În săptămâna premergătoare vânzării, postați de mai multe ori despre planurile dvs. pentru Vinerea Neagră. Utilizați imagini, text captivant și videoclipuri captivante pentru a atrage utilizatori. Așa cum este adevărat pe tot parcursul anului, nu uitați să fiți receptivi la comentarii și să răspundeți rapid la toate întrebările pe care potențialii clienți le aruncă.



Trimiteți un buletin informativ sau newsletter!


Vinerea Neagră este o oportunitate ideală pentru a trimite mai multe buletine informartive. Cu câteva zile înainte de ziua cea mare, trimiteți un e-mail pentru a informa toată lumea despre promoția, afacerea sau evenimentul dvs. viitoare. Asigurați-vă că includeți un link care le duce direct la pagina dvs. de destinație.





Nu uitați de vechii dvs. clienți


Persoanele care vizitează site-ul dvs. frecvent nu vă urmăresc întotdeauna pe canalele de socializare sau nu se abonează la newsletter-ul dvs., astfel încât este posibil să nu vă vadă LP-ul. Nu te teme! Puteți crea un banner pentru pagina dvs. de pornire și puteți include același conținut și design din pagina dvs. de destinație, astfel vizitatorii obișnuiți ai site-ului sunt total în buclă.


Un articol creat de echipa WIX

Tradus si adaptat de Nameform Media

Piatra Neamt, 27.10.2020





8 afișare
 

Subscribe Form

+4(0) 739 61 22 88

Aleea Ulmilor 19, Piatra Neamt
610292 - NT, Romania

  • Instagram
  • Facebook
  • Facebook

©2020 Creat de Nameform Media by Andrei Neboisa